Felicitazioni à a nostra cumpagnia di gruppu per avè ottenutu a Certificazione Avanzata AEO Doganale Chine

U 1 di lugliu, l'Arrangementu nantu à "u Ricunniscenza Reciproca di u Sistema di Gestione di Creditu di l'Intraprisazione di a Dogana di a Republica Populare Chine (RPC) è u Schema di Esportazioni Secure di u Serviziu Doganale di Nova Zelanda" hè statu implementatu da l'Amministrazione Generale di Dogana di a RPC è u serviziu doganale di a Nova Zelanda.

Sicondu un tali accordu, un "Operatore Economicu Autorizatu" (AEO) ricunnisciutu da una di e duie Dogane serà ricunnisciutu mutualmente da l'altra.

 

Cosa hè un AEO?

L'Organizazione Doganale Mondiale (OMD) hà introduttu u prugramma AEO à i dui membri di a Dogana cù u scopu di stabilisce norme chì furnisce a sicurezza è a facilitazione di a catena di supply à un livellu glubale per prumove a certezza è a prevedibilità.

In questu rispettu, u "Quadru di Norme per Secure è Facilità u Cummerciu Globale" hè statu publicatu da l'OMD.

Sutta stu prugramma, un AEO hè una parte implicata in u muvimentu internaziunale di merchenzie in qualunque funzione chì hè stata appruvata da, o in nome di, una amministrazione doganale naziunale cum'è cunforme cù l'OMD o un standard di sicurezza equivalente di a catena di supply chain.Un AEO include tra l'altri fabbricanti, importatori, esportatori, brokers, trasportatori, magazzini è distributori.

Dapoi u 2008, e dogane di a RPC anu incorporatu tali prugrammi in Cina.L'8 d'ottobre di u 2014, a Dogana hà publicatu e "Misure Interim di a Dogana di a Republica Populare Chine per l'Amministrazione di Creditu di l'Intraprisa" ("Misure AEO").Per a prima volta, AEO hè statu specificatu in a regulazione domestica cinese.E misure AEO sò entrate in vigore u 1 di dicembre di u 2014.

 

Chì benefici puderianu esse ottenuti da un prugramma AEO ?

Sicondu e disposizioni pertinenti di e misure AEO, l'AEO sò divisi in duie categorie: u generale è l'avanzatu.I seguenti riguardanu i benefici di ognunu.
L'AEO generale goderanu di a facilitazione seguente di u sdoganamentu per e merci impurtate è esportate:

1.Un tassu d'ispezione più bassu;

2.Procedure d'esame simplificate per i ducumenti;

3.Priorità in a gestione di e formalità di sdoganamentu.

 

L'AEO avanzati prufittàranu di i seguenti benefici:

1.A verificazione è e formalità di liberazione sò trattate prima di a cunferma di e categurie, cum'è a valutazione Doganale, i lochi d'urìgine di e merchenzie impurtate è esportate, è cumpletamenti di altre formalità;

2.Customs designa coordinatori per l'imprese;

3.U cummerciu di l'imprese ùn sò micca sottumessi à u sistema di contu di depositu bancariu (Rimarca: u sistema di contu di depositu bancariu hè statu abolitu da a Dogana da u 1 d'Aug 2017);

4.Misure per a facilitazione di u sdoganamentu furnite da a Dogana in i paesi o regioni sottu ricunniscenza mutuale di l'AEO.

 

Cù quale a Cina hà righjuntu accordi di ricunniscenza mutuale ?

Avà, a Dogana di a RPC hà righjuntu una seria di accordi di ricunniscenza mutuale cù i dipartimenti doganali di altri membri di l'OMD, chì includenu: Singapore, Corea di u Sud, Hong Kong, Macao, Taiwan, Unione Europea, Svizzera è Nova Zelanda.

L'AEO ricunnisciuti da a Dogana Chine goderanu di facilitazioni accordate in virtù di l'accordu mutuale pertinente, cum'è un tassu di ispezione più bassu è a priorità in a gestione di e formalità di sdoganamentu per e merci impurtate è esportate.

Cume a Dogana di a Cina cunclude più accordi mutuali cù a Dogana di l'altri membri di l'OMD, l'AEO ricunnisciuti faciliteranu chjaramente u sdoganamentu in più paesi.

1


Tempu di post: 15-aug-2022